Patek: potential sensor

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Září 3 16:48:34 CEST 2010

Když je ten pátek, tak tady mám docela zajímavý sensor.
Opravuju kopírku Canon IR5570, a narazil jsem v ní na tohle. Jedná se o
sensor, který měří náboj na optickém válci. Je vadný, ale to není celkem
problém. Vyměním ho.
Ale zaujala mě jeho konstrukce. Je namířený ze vzdálenosti cca 5mm na
optický válec. Uvnitř jsou jakési antény. Na té anténě ve tvaru U jsou
na bocích nalepené jekési destičky, a k nim připojené drátky, které
vedou do na tišťák.

Jak to může fungovat?

Fotky jsou na
http://xanadu.khnet.info/sensor.html

Je to focené mobilem ještě přes čočku z kopírky, tak jsem to nechtěl
zmenšovat, aby na tom bylo vůbec něco vidět.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info