Re: Zachrana projektu PLC Siemens

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Září 3 15:59:33 CEST 2010

Zdravím

teď lehce vařím z vody, mám pocit, že to je databáze do MS SQL (SQL Express).
Soubor LDF  je v takovém případě transakční log. Pohledejte na netu jak připojit databázi MS SQL bez logu. Kdysi dávno jsem to dělal a dá se to udělat. datbázový soubor má příponu mdf.
Podle nastavení parametrů databáze je ale možné, že v primárním souboru nebudou některé poslední transakce -> nebude seďet integrita dat.

Minimálně zde je postup jak to udělat
http://www.sqlteam.com/forums/topic.asp?TOPIC_ID=85187

Chce to ale mít nainstalovaný SQL server včetně nástrojů - management studia

Zapik