Literatura o OZ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Září 3 12:52:06 CEST 2010

 3.9.2010, 12:37:07

Z volně šířitelných třeba od TI
"HANDBOOK OF OPERATIONAL AMPLIFIER APPLICATIONS" ,SBOA092A
"OP AMPS FOR EVERYONE", SLOD006B
dále nejrůznější AN na webu výrobců, především AD, LT. MAXIM, TI, ON.
Z oblasi volně nešířitelné např. "DAVID TERRELL, Op AMPS Design,
Application,and Troubleshooting"
V čestině potom spisky Josefa Punčocháře, např AR B4/93 nebo
"OPERAČNÍ ZESILOVAČE V ELEKTRONICE", BEN 1997.
Nejvíce do hloubky jdoucí je asi "JIŘÍ DOSTÁL, OPERAČNÍ ZESILOVAČE"
SNTL 1981

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz