Cinska WiFi antena

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Září 2 21:04:48 CEST 2010

Jako stary vysilac na CB mam jiny nazor - anteny tohodle typu existuji
 - jmenuji se "collinear coaxial antenna" a je to de facto antenní pole
vertikalnich anten nad sebou.
http://www.texnet.net/ccent/rockets/control/315%20mhz%20coaxial%20collinear%20antenna/315%20mhz%20Collinear%20Antenna.htm

Podle mne soudruh cinan udelal jinou chybu nez si mylite - bud mel udelat
vice pater nad sebou  (vychazi mi 3) ale v ramci "katovani kostu" se mu
nechtelo, nebo je to antena pro uplne jinou frekvenci (tipoval bych kolem
400 MHz (446 MHZ jako PMR) - aktivni usek je totiz kolem 17 cm a to ad
pocitam jak pocitam nejde nijak do rezonance s 2.4 GHZ

nebo jeste jedno vysvetleni hodne CERNU - rychost svetla v Cine je mene nez
1/3 rychlosti ve zbytku sveta ;-)

Zdravi Petr Kubac