OT: Odvod kondenzatu z kondenzacniho kotle

Radek Benedikt benedikt na login.cz
Čtvrtek Září 2 07:45:03 CEST 2010

Ahoj,

no leta pane jsem byl parkrat v MaPe (Ralsko, upravna uranu) a kdyz jsem se
schnel v laborce po citronu do caje (obvykle nesladim a tenhle mi osladili),
tak mi bylo receno, ze nekde v zadu na polici je kyselina citronova, ale hned
vedle ruky pry mam sirovku (ta byla opravdu vsude) a ze to staci, ze to maji
odzkousene. Jo holt chemici. Ostatne kdyz jsem upustil v laborce vedle
petrochemie na VSCHT litrovku acetonu na zem a sel to vyvetrat tak se jen
ozvalo co blbnes, bude tu zima....

Radek