OT: Odvod kondenzatu z kondenzacniho kotle

Ing. Peter Adamec max13 na atlas.sk
Středa Září 1 23:22:15 CEST 2010

  Ale prosim vas
Mam kondenzacny kotol.
Hlinikovy komin (presne ako niekto hovoril ze byt nema)
Kondenzacna voda tecie do 100l plastoveho suda kde je lacne ponorne
cerpadlo z baumaxu s plavakom.
Cerpadlo zaplavi vodu vypusti do kanalizacie a je.
Ziadne specialne cerpadlo to nie je.
Funguje to takto uz circa 7 sezon a zatial jedina vec ktora odisla je
snimac na kotli.
Hlinikova trubka ktora ide stredom komina je uplne bez problemov a
derava nie je (alebo o tom urcite neviem), cerpadlo rovnako.
Netreba hladat problemy tam kde nie su.
PA