OT: Odvod kondenzatu z kondenzacniho kotle

Aleš Novák ales.novak na t-email.cz
Středa Září 1 21:34:04 CEST 2010

U naseho kotle je produkce vody 1.3 litru z metru krychloveho plynu.
Vsechna voda se spotrebuje na zalevani pokojovych kvetin a machani
pradla. Za posledni topnou sezonu neco pres 2100 litru vody.
Urcite by se dala taky pouzit do splachovacich nadrzi na WC.
  Novalex