OT adobe reader

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Středa Září 1 00:26:25 CEST 2010

Start, prislusenstvi, systemove nastroje, obnoveni systemu a zkusit Windows obnovit do stavu před vypadkem proudu?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Draxal
Sent: Tuesday, August 31, 2010 10:12 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT adobe reader

Vsechno OK, chkdsk byla 1 věc cim to proslo. To je nabeton tim AR. Nekde je
něco zapsany, tam se instalátor koukne a je zle. Tet ještě jednou
prohledavam reg. Podle Snehulaka a zaroven hledam jestli se instalatoru neda
vnutit natvrdo instalace bez koukani na aktualizacni balicky do pc domele
stazene. Nejakej parametr prikazove radky. mira