EADOGl-128

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Neděle Říjen 31 22:05:03 CET 2010

> Nalepky su odstranene a slabo je to vidiet aj pri vypnutom podsvieteni.
> Je to uplne v rohu

To porad svedci na tu samolepku, jedna se o samolepku zespoda. Tam se
folie neodstranuje ale jen ta samolepka. Folie jsou na podsviceni a na
vrchni strane displeje. Nasel jsem tu jeden (sice DOGM ale az na
velikost je to stejny), ktery mam do nejakeho bastlu a tak jsem ho
nafotil a poslepoval. Je to mobilem ale pro ilustraci to staci.
Ale pokud jste si jist tak je displej skutecne vadny. Obcas se na LCD
vytvori flek ale aby mel presny geometricky tvar jsem jeste nevidel.

> a krasny kruh - dokonca ani s pixelmi by sa nedal taky spravit.

Vzhledem k tomu, ze pixel je mirne obdelnikovy tak nedal :)

Pavel