[OT] Nefunkcni obehove cerpadlo Grundfos - vyreseno

Aleą Novák ales.novak na t-email.cz
Neděle Říjen 31 10:01:18 CET 2010

V kotli je ridici jednotka LMU64, nekde na internetu jsem nasel jenom
tento manual: http://www.novalex.cz/tmp/topeni/
Parametry v LMU64 se daji menit i pomoci QAA73 ale z nejakeho duvodu
se nedostanu ke vsem parametrum jak je uvedeno v manualu od LMU.
Napriklad zesileni regulatoru menit muzu (radek 569) ale integracni
konstantu uz ne (radek 571 se vubec nezobrazi).
Servisak mel nejaky kabel k pripojeni primo do LMU a program v notebooku.
Ale neco blizsiho o kabelu se mne nepodarilo najit. Ani ten program ne.
  Novalex

©J> Mate k tomu kotli plnou dokumentaci? Topim totiz taky v nekolika
©J> Geminoxech THRi (asi tech trochu vetsich) a uz nekolik let marne
©J> zadam servis o okopirovani tabulky error kodu a na netu jsem to nikde nenasel.
©J> Takze kdyz to nejaky kod zahlasi (typicky treba 133) nezbyva mi
©J> nez tupe zirat a volat servis. :-(
©J> Jakub Serych

©J> -- odeslano z Palm Pre

©J> On 30.10.2010 22:25, Aleą Novák <ales.novak na t-email.cz> wrote:

©J>
> [...]
©J>
©J>  Nedalo mne to a byl jsem to zmerit.
©J>
©J>  Vykon ve vode prave ted je 1.82kW
©J>  (vychazim z tepelne kapacity vody 1.18kJ na litr a stupen).
©J>
©J>  Prikon pocitany ze spotreby plynu je 1.84kW
©J>  (vychazim ze spalneho tepla plynu 15.36kWh z jednoho kilogramu, pri
©J>  tlaku a teplote ve sklepe to vychazi na 10.56kWh z metru krychloveho).
©J>
©J>  Takze mne ucinnost vychazi nekde kolem 99% (pocitano ze spalneho tepla).
©J>  Neboli se to k tem 107% pocitanych z vyhrevnosti docela priblizuje.
©J>
©J>  Vysoke ucinnosti lze dosahnout, kdyz se drzi teplota zpatecky
©J>  na co nejnizsi hodnote. Ted momentalne mam topnou vodu 42stC, vratnou
©J>  24stC. Cim nizsi teplota zpatecky, tim vic kondenzatu a tim taky
©J>  energie. Z kubiku plynu mam pres 1.35 litru vody. Teplota spalin kolem
©J>  25stC. Prutok vody kotlem je ted 87 litru za hodinu (termohlavice
©J>  prakticky pozavirane). Az se venku ochladi, bude se do kotle vracet
©J>  teplejsi voda a ucinnost trochu klesne.
©J>
©J>  Energie jednoho kubiku plynu je zavisla na hodne faktorech (slozeni,
©J>  teplota, tlak), takze vysledek nemusi byt kdovijak presny, klidne mi
©J>  mohlo vyjit perpetuum mobile, presto ty vysledky potesi :-)
©J>  Kotel je Geminox THRi 1-10 C.
©J>
©J>  Novalex
©J>