[OT] Nefunkcni obehove cerpadlo Grundfos - vyreseno

Aleš Novák ales.novak na t-email.cz
Neděle Říjen 31 09:30:06 CET 2010

Prutok merim pomoci vodomeru Trasco KA 1387-1
http://www.trasco.cz stranky ted nejak nefunguji.
Je to obycejny bytovy vodomer, jen misto mechanickych kolecek
ma elektroniku pro snimani rotace vrtulky. Na stitku je uvedeno
38.5 impulsu na litr.
V kotli neni nic co by mohlo merit prutok.
Teplotu odecitam zatim z obycejnych teplomeru,
ale mam tam pripraveny jimky pro Pt100.

  Novalex