RE: [OT] Nefunkcni obehove cerpadlo Grundfos - vyreseno

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Neděle Říjen 31 08:32:17 CET 2010

O danem kotli vym prdlajs, ale pokud jich mate vice tak mate tzv. silnou vyjednavaci pozici, priklad, do zitra dostanu prehled vsech chybovych kodu nebo si u nas se servisem jiz ani neskrtnete.
V kazdem pripade, ono je celkem putna o jaky jde kotel, rozhodujici je jakou ridici elektroniku v tom mate , pro tu jiz kody nadete snadno. Pokud to je Siemens pak by E-133 odpovidalo No Flame Detected After Ignition Attempts, coz je asi tak nejbeznejsi chyba, proste kotel nechytnul.

Jirka

>Mate k tomu kotli plnou dokumentaci? Topim totiz taky v nekolika Geminoxech THRi (asi tech trochu vetsich) a uz nekolik let marne zadam servis o okopirovani tabulky error kodu a na netu jsem to nikde nenasel.
Takze kdyz to nejaky kod zahlasi (typicky treba 133) nezbyva mi nez tupe zirat a volat servis. :-(
Jakub Serych

-- odeslano z Palm Pre