[OT] Nefunkcni obehove cerpadlo Grundfos - vyreseno

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Říjen 30 20:39:26 CEST 2010

Jo, co si clovek neudela sam, to nema......
Nejhorsi na tom je, ze si clovek pozve fachmana, zaplati mu a pak si to
cele stejne udela poradne.
Kamaradovi ted "jedna" firma montovala SAt prijimac. Chtel to ode mne,
jenomze mam dlouhe dodaci lhuty , tak si to zadal....
Montaz jedne parabola s jednim konverotem + 10 m kabelu a dve F koncovky
stala i s dopravou 3800 kc.
Kdyz jsem to videl, najezily se mi vlasy hruzou. To co si dnes nekdo
dovoli vytvorit za dilo je s podivem. Jsem rozhodnutej to vsechno nafotit
a one fy udelat "reklamu".
JaKub