Alternativa hmozdinkam?

Jan Kral kral na fortech.cz
Sobota Říjen 30 15:37:03 CEST 2010

Nedavno jsem potreboval prisroubovat na stenu s 10cm polystyrenove izolace svetlo, tak jsem shanel dlouhe homzdinky, kterymi bych se chytil az do zdi. V obchode mi nabidli hmozdinky do polystyrenu. Je to takovy plastovy vrut s vetsi spiralou venkem a uvnitr normalni dira pro klasicky ocelovy vrut. Byla s nimi skvela prace. Stacilo zatlacit tento vrut na omitku s polystyrenem a sroubovat sroubovakem. Zadne vrtani a ani lepeni. Verim, ze v pripade dostatecneho poctu techto hmozdinek to bude i dost unosne.

S pozdravem JK