+ Potvrzeni o doruceni SMS

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Říjen 30 11:44:38 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 30.10.2010 od Šerých Jakub:

> Díky, zdá se, že alespoň u jedné ze 2 SMSek zafungovalo. Ta u které
> to nefungovalo byla s háčkama a čárkama. Teď mě napadá, neposílají
> se zprávy obsahující diakritiku jako MMSky?

Ne, SMS je vždy SMS. Ale většinou telefon můžeš nastavit tak, aby
posílal pouze SMS bez diakritiky, pak diakritika neprojde, resp. bude
odstraněna. Nebo tak, aby posílal i diakritiku. V tom případě je ovšem
SMS kódovaná v Unicode a je tedy dvojnásobně veliká, takže když
napíšeš 160 znaků, odejdou SMS dvě a zaplatíš za dvě. No a taky
některé telefony nepodporují diakritiku a může to být špatně vidět...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601