+ Potvrzeni o doruceni SMS

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Říjen 30 10:38:27 CEST 2010

Díky za info.
Díky tomu už jsem se dopátral kousek dál a zjistil, že mnoho operátorů tuto službu podporuje také tak, že se na začátek SMSky umístí nějaký kód (zpravidla *0# nebo *N#). Zkoušel jsem oboje, ale u O2 kód projde jako součást SMSky a delivery report se nekoná. :-(

Netušíte, jestli vůbec a jaký kód české O2 používá?

Jakub Šerých