siréna pod vodu

Pátek Říjen 29 16:25:22 CEST 2010

Ahoj vespolek.
Dcera která se věnuje podvodnímu hokeji (nežertuji : www.uwh.wz.cz) mně požádala jestli by se nedalo vyrobit akustické zařízení které bude slyšitelné pod vodou.
Copak o to, vymyslet sirénu na baterie s jakýmkoliv tónem není problém ale jak to vyzářit účinně pod vodu.
Zkoušel jsem hledat přes Google, dozvěděl jsem se spoustu užitečných věcí ale nic co by mi pomohlo.
Nevíte někdo o hotovém elektroakustickém měniči pro IP68 s dostatečnou (kvůli bateriovému napájení) účinností ?
Jinak přemýšlím o elektromagnetu, jehož kotvu přichytím k jedné stěně plechovky, elektromagnet ke druhé a celé to proletuju dokola.

Kručinský