GPRS modem a cislo SIM

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pátek Říjen 29 10:45:05 CEST 2010

Puvodni zprava "GPRS modem a cislo SIM" od "Jozo (hw-list na list.hw.cz)"
z 29. října 2010, 8:06:41,
msgid:4CCA6471.3070204 na zoznam.sk (491 bajtu):

J> Zdravim, mam v jednom zariadeni pouzity GPRS modem od Telitu. Robim
J> teraz  PC soft na testovanie a konfiguraciu pristroja a napadlo ma,
J> ze  by  v  nom  bolo  dobre  zobrazovat  telefonne cislo SIM karty.
J> Nepozna niekto akym AT prikazom sa da zistit (ak je to teda mozne)?
J> Pripadne aj ine informacie o vlozenej SIMke...

J> j.

Telefonni  cislo  je  k SIM karte prirazene az v databazich operatora.
Telefon se siti identifikuje pomoci IMSI a IMSI je s telefonnim cislem
sparovane tusim v HLR (Home Location Register). Vyhodou je, ze znalost
telefonniho  cisla  nestaci  k  odposlechu telefonu, nebot se vzduchem
vubec neposila.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz