Auto-moto cidla

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Říjen 27 14:58:39 CEST 2010

To je ale omyl...takhle to vubec nefunguje.

Pokud najedete 20.000km po meste prumerem 30km/h tak uz nemate v aute
davno olej, ktery by neco mazal, ale smes kyselin, kalu a vody
znecistene uhlovodiky .

20.000km probeh beru u cloveka co denne jezdi streky 200 a vic km.

Naopak pokud jezdit mesto tak byste mel interval vymeny vyrazne zkratit.
Proto ja menim dvakrat rocne - mam to do prace 5.5km.

Ono se da predpokladat, ze ten motor rozhodne snese vymenu i po 200h -
takova kovbojka to neni.

Radek Vicek