Auto-moto cidla

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Středa Říjen 27 11:26:34 CEST 2010

No tak nevim, motorek, co stoji vic jak ctvrt mega by se mohl nas*at, kdyz
na neho nabastlite potenciometr z Zigulika :o).  Pokud tam budete mit
nejakou centralni jednotku s displejem, ktera to bude cele hlidat, tak proc
tam nepouzijete standartni prevodnik tlaku 4 - 20 mA (0 - 10V). Napr. ALCO
PT4 se daji koupit uz od cca 1400,- bez dph (podle rozsahu a vystupu),
sroubuji se na Schrader ventil (ten ma kazdy lednickar). Ja je kupuji ve
firme ALFACO, pan Čejka urcite pomuze s vyberem nejvhodnejsiho typu (rozsah
tlaku, typ vystupu, pripojovaci konektor...)
Vladimir
PS. nemuzu si odpustit - s takovym motorem bych nechtel zakufrovat nekde na
mori. Menit olej kazdych 100mth, a kdyz trochu zafouka, tak se mi to zadre,
brr, to neni hezka predstava. Ale na Lipno dobry :o))