Auto-moto cidla

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Říjen 27 08:58:02 CEST 2010

Analogove snimace tlaku maji starsi Americka auta - treba mam Pontiac
Trans Sport z r. 94, 3.8L motor a ten ma asi presne co potrebujete...
Nasel bych i knizku, kde je popsan signal. A dily na Ameriky jsou
dostupne a levnejsi ;-)