Auto-moto cidla

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Říjen 27 08:22:55 CEST 2010


Jak jsem psal chci merit skutecny tlak - vetsina co jsou v nabidkach tak 
jsou jen spinace. Zatim jsem nenarazil na analogovy meric.

Co se tyka cidel teploty...no samozrejme mohu si udelat vlastni jimky, 
ale to beru jako posledni moznost.

No co se tyka cen tak je to naprosta tragedie. Mohu zodpovedne 
prohlasit, ze lode jsou v CR drazsi nez letadla. A dostupnost vybaveni a 
komponent lepsi.

To byl take duvod proc jsem nakonec upustil od vlastni stavby. Spocital 
jsem si, ze za cenu hrube stavby koupim v zahranici kompletni lod a 
jeste si budu moci vybirat. Jen se to blbe stehuje - znovu bych ten 
prevoz absolvovat nechtel.

Motor je tam tento (starsi model - temer stejny jen 1400ccm - vykon 
stejnej):

http://www.imramovsky-marine.cz/cs/katalog/lodni-motory/vestavene/vetus/80hp/motor-m415-vetus-33-hp/

i pres naproste scifi ceny v CR to neni levne ani treba v tom Holandsku. 
Zmineny motor tam stoji 8.500 euro.

Radek Vicek

Dne 26.10.2010 23:31, j.Krajinka na seznam.cz napsal(a):
> Pokud jde o teploty. mrknete na cidla pro teplanarstvi nebo si
> udelejte vlastni, vyjde to levneji a mate rozhrani ktere portrbujete
> 1Wire, K clanek PT100,.. Tlak oleje, zalezi na tom jaky potrebujete,
> na autech levne tak spinac ala
> http://www.eliteauto.cz/olejovy-tlakovy-spinac/olejovy-tlakovy-spinac-1/
>
>  Nemuzu se nezastavit nad cenou motoru, v te evrope jsme fakt uplne
> mimo. Mnoho let tomu nazad, jsme v USA koupili 16m motorovou
> plachetnici (dvousteznovou) byl na ni 120HP motor Ford Lehmen Twin
> Diesel a ten se tenkrat prodaval kolem 4000$ a vzhledem k tomu, ze
> palivova nadrz k tomu byla cca 4.5m3 nafty pocitam, ze na vasi lodi
> je neco mensiho.
>
> Jirka



Další informace o konferenci Hw-list