Al plech na celni panel ?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Říjen 27 01:09:10 CEST 2010

To je vlastne pravda s tema kostkama, na to jsem nevzpomnel :-)

Ale ten ohranovak z odkazu ma deleny nuz, jen to neni na fotce videt.
Jsou to ctyri segmenty na tesno srazene k sobe, vlozene do drazky a
pritazene srouby. Na jinem odkazu na tentyz vyrobek
http://www.bow.cz/produkt/3244028-ohranovaci-stroj-fp-30/ to je i v
popisu.

Ales Prochaska