Re: OT: "Lihobenzín" E85

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Říjen 26 09:51:24 CEST 2010

To je jedna moznost, ale popravde felda projde emisema naprosto bez problemu i bez katalizatoru, mame ji jako druhe auto a obsah katalizatoru jsem z ni osobne vymplatil po te co pri jedne zavadicce bouchly pary ve vyfuku a vlozka katalizatoru se rozpadla. Pripousitm, ze emise delam u otecka v praci, ale proslo to i bez urpavy namerenych hodnot tudiz by to proslo vsude.
U feldy lze neprojit bud pro diru ve vyfuku pred lambda sondou  nebo pro total rozhaseny motor, oboje je ve vasem zajmu si poladit neb to ma vliv na spotrebu.
Kazdy rozumejsi technik z emisi, zvlaste v mensich mericich stanicich umi upravit pomoci hex editoru prislusny byt v mericim protokolu tak, ze projde vse, respektive nemusi huntovat motor v nesmyslnych otackach. Coz si ja nenachvam delat u druheho auta (znamym a sympatickym lidem se to dela gratis) jinak za 200.

Jirka

> Nedávno jsem byl s autem na emisích, a neprošel. Kdybych to věděl, tak jsem
> natankoval E85, a možná to bylo bez problému :-)

Me neprosla felda pac katalyzator uz asi neni co kdysi , ale nakonec
to s mensim stokorunovym prispevkem na deti (mel dve) proslo . Novej
katalyzator stoji nekolik tisic to snad ani takovou hodnotu ta felda
uz nema :))) Tak mozna misto paliva jste to mel zkusit s nejakym
vsimnym... :)

snehulak