"Lihobenz?n" E85

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Říjen 26 08:44:21 CEST 2010


Přidává se ne kvůli tomu aby se jezdilo na aceton, ale aby aceton snížil 
povrchové napětí palivové směsi, která se následně lépe rozstřikuje, 
dokonaleji spálí - vyšší výkon na stejné množství paliva, tedy i nižší 
spotřeba. Vitamíny pro organismus jsou taky homeopatikum, když jich stačí 
mili- a mikrogramy denně?

----- Původní zpráva ----- 
Od: "jevem" <jevem na email.cz>


To s tím ředěním 1:1000 nebo 1:1500, to jako přibližně 1 aceton a 1000
(1500) benzínů ?
To se snad nemůže ani projevit.
Jirka

----- Original Message ----- 
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
...
Mnohem lepší je přidávat aceton, mění mechanické vlastnosti paliva, líp se
rozstřikuje -> líp hoří a nežere to pak tolik. Když teď dám nohu na podlahu,
tak při otáčkách kolem 2500 se nedostanu nad 2/3 maxima co palivoměr dokáže
ukázat, předtím mi šel "za roh". Pokud to vezmete reálně a nebudete z toho
chtít vyždímat max. úsporu paliva, ale naopak pojmete problematiku úspory
komplexně, pak řeďte 1:1000 pro benzín popř 1:1500 por naftu. Při těchto
poměrech jsou neblahé efekty acetonu zcela zanedbatelné, amíci dávají zhruba
2,5x tolik.... 



Další informace o konferenci Hw-list