OS pro nejaky ten ARM S3C6410 s dotykovym LCD

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Říjen 26 08:42:35 CEST 2010

Eclipse je pod linuxem na tom mozna i lepe nez pod windows:-). Dokonce funguje i na MacOs :-)
Cross compiler je veci prekladace, gcc (kterym to budete probdepodobne prekladat) jde tak nastavit.

ced