OS pro nejaky ten ARM S3C6410 s dotykovym LCD

Pondělí Říjen 25 22:10:53 CEST 2010

Zvazuji zda si na hrani neporidit mini 2440 nebo spise mini6410, ale
narazim na chybejici nebo me utajovane vyvojove nastroje.
To je vsude same ARM utoci  a kdyz se jedn chce pokusit na vec hodit
oko tak ejhle problem.
Vlastne se ani nedopatra k solidnimu IDE o debugeru nemluve.

Pokud vynecham OS tak primo pro ARM7 lze psat treba Keil MDK ARM, ale
i kdyz Keil dnes vlastne patri primo ARMu tak Keil nepodporuje ARM11
:-)
Pokud budu chit podporu pro ARM s nejakym tim OS je situlace podobne triskni.

WindowsCE, to MS vlastne sam zazdil VisualStudio 2010, nepodporuje
CE6.0 vubec, o vlasnostech Windows 7 Phone radeji nebudu hovorit.

Linux., Jak jste jiz poznamenal, neco jako VS pod linuxem chybi obecne
o ARM nemluve.

Me by se libilo pouzit desku s ARM jako ridici a zobrazovaci jendotku,
ale to bych si musel v Linuxu napsat SPI driver abych mel /dev/SPI/,
nasledne asi pouzit QT
pro vyttvareni nejakych grafu a cisilek. TO si fakt nedovedu
predstavit psat a ladit na te desce bez debugeru a nejakeho  IDE ala
VS.

Martin

>No, v podstate cely vikend jsem stravil ve stylu intro do linuxu...
(ubuntu - nasel jsem prvni, musim teda uznat, ze je to uz docela
pouzitelny system a asi by mi v nem moc veci nechybelo, kdyby do nej MS
portoval VS... :-P )
Zakladni kod pro procesor jde prelozit v pohode pod windows s yagarto
toolchainem, startovaci kody atp. jsou bezne stahnutelne.
Ale do linuxu nejlip pod linuxem - chvili mi trvalo se s tim szit (v
podstate zadne predchozi zkusenosti) ale nutno uznat, ze to funguje
dobre a je to na nej proste napasovane. Stahnout, make all a hotovo.
Priklady pro ledky, AD atd u 2440 bez problemu prelozeny a fungujou.
FTDI se k pocitaci taky povedlo pripojit a putty zobrazuje terminal
spravne a barevne, z toho jsem byl u jinych terminalu zmaten (hromada
divnych znaku...)
Zkousel jsem CygWin a tam se mi zadny toolchain rozchodit nepodarilo,
skoda, bezne nastroje na premistovani souboru mi zatim chybi asi nejvic...
Prenos jsem delal pres SD kartu nebo USB flasku, oboje bez problemu, sit
by byla asi lepsi.
Takze vyzkumu zdar, az bude trochu casu, zkusim si zkompilovat linux ;-)