RE: Obsluhavnějšího přerušení u PIC

Pondělí Říjen 25 17:22:12 CEST 2010

To je zajímavé, tvrdíte že pin pro vnější přerušení (u PIC 16F629 je to GP2) má na vstupu latch (to by vysvětlovalo to chování) ale ze schématu v DS to nevyplývá - je tam pouze kombinační logika až po sdružený signál /interrupt to CPU. I když je fakt, že někde ten registr INTCON realizovaný být musí.
Dneska večer budu ještě trochu hloubat. Děkuji všem za trpělivost.

L. Kručinský

________________________________

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of andrej jancura
Sent: Monday, October 25, 2010 11:54 AM
To: HW-news
Subject: Re: Obsluhavnějšího přerušení u PIC

Ten interrupt ma latch tiez, takze vy ho sice vynulujete, ale pocas tych dvoch ms ho znova nastavia. Jedno z moznych rieseni, ktore sa mne paci a aj mu rozumiem je od maximu, maju na to hotovy cip. Funguje to tak, ze po stlaceni tlacitka sa spusti timer s dead time. tento timer sa resetuje vzdy, ked pride kratky impulz a stale bezi dead time. platnu hodnotu dostanete az po uplynuti dead time a po poslednom prechode impulzu. Ten dead time si mozete kludne nastavit na 100ms, nic tym nepokazite... Skratit sa da vzdy. Este jedna poznamka, skuste zabudnut na INT pin s prerusenim a pouzite skor prerusenie TMR0 a INTF bit na detekciu tych kratkych impulzov.

A.