Konfigurace Asterisku jako SIP klienta

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Říjen 25 16:19:46 CEST 2010

Zdravím,
  v tomhle už se zamotávám.
  Takže "operátorská ústředna" je taky Asterisk, na které je ta konfigurace
níže ?
  A není mi jasné, jak může dát 2222 Forbidden, když se Z ní volá NA 1111,
chápal bych to obráceně...
  Myslím, že to ještě bude chtít pár vysvětlujících mailů tam a zpátky.
Pošlete mi to už soukromě, ať tu nespamujeme konferu.
  Zdraví Pavel.

> [...]
> secret=2222
> username=2222
> userid=TEST22 2222
> host=dynamic
> nat=yes
> disallow=all
> allow=alaw
>
> extension.conf
> exten => _1111,1,Dial(SIP/1111)
> exten => _2222,1,Dial(SIP/2222)
>
> Operátorská ústředna vypíše hlášku při volání z 2222 na 1111:
>
> WARNING[781]: chan_sip.c:17775 handle_response_invite: Received response:
> "Forbidden" from '"2222" <sip:2222 na 10.20.0.25>;tag=as3988f4cf'

>>> allowoverlap=no
>>> udpbindaddr=0.0.0.0
>>> port=5060
>>> dtmfmode=auto
>>> tcpenable=no
>>> tcpbindaddr=0.0.0.0srvlookup=yes
>>> autocreatepeer=yes
>>> trustrpid=yes

>>> type=peer
>>> fromuser=1111
>>> fromdomain=dynamic
>>> canreinvite=no
>>> secret=1111
>>> insecure=no
>>> host=10.20.0.25
>>> disallow=all
>>> allow=alaw
>>> qualify=yes

>>> context=local
>>> type=friend
>>> secret=9990
>>> username=9990
>>> userid=TEST1 9990
>>> host=dynamic
>>> nat=yes
>>> disallow=all

>>> context=local
>>> type=friend
>>> secret=9991
>>> username=9991
>>> userid=TEST2 9991
>>> host=dynamic
>>> nat=yes
>>> disallow=all

>>> port=5060
>>> dtmfmode=auto
>>> tcpenable=no                    ; Enable server for incoming TCP
>>> connections (default is no)
>>> tcpbindaddr=0.0.0.0             ; IP address for TCP server to bind to

>>> exten => _9990,1,Dial(SIP/9990)