OT: LHC po opravě

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Říjen 25 12:34:37 CEST 2010

Zdravim,
  rekl bych, ze intenzita (levy graf na Page 1) ted klesa skoro linearne, coz
je dano patrne likvidaci protonu srazkami (pred startem kolizi ted intenzita
skoro neklesa).
  Nelinearne klesa luminosita a to je podle mne (a Balua, ktery to uz kdysi
jednou tusim vysvetloval) hlavne tim, ze bunche se pomalu rozptyluji, stoupa
jim emitance a dalsi parametry a k tomu klesa ta intenzita, takze to vse
dohromady pusobi nelinearni pokles luminosity.
  Zdravi Pavel