Re: Obsluha vnějšího přerušení u PIC

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Říjen 25 12:30:48 CEST 2010

Asm som nestudoval, s PIC nerobim. Len pre ujasnenie otazka: je to
mikrospinac typu tlacitko (pritlacim - zopne, uvolnim - vypne)? Z
vasho popisu som vyrozumel, ze je prave taky a chcete reagovat len na
zopnutie. Stale vsak musite osetrit aj vypnutie, pri nom tiez
naskakuju impulziky. Pripada mi to tak, ze prave tu mate chybu.
Kondenzator aj 200ms problem riesia (200ms je zrejme cas za ktory
stihnete tlacitko aj uvolnit).

miro