RE: RE: Obsluha vnějšího přerušení u PIC

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 25 11:16:27 CEST 2010

> Sonda nemìla zanedbatelnou kapacitu ale èerný kabel... ;-)

Tak sa spytam inak: ak nahradite sondu osciloskopu aj s ciernym kablom a vstupnymi obvodmi osciloskopu kondenzatorom s rovnakou kapacitou (t.j. desiatky az stovky pF), neodstrani to nahodou tie problemy?

>Mìøil jsem to na vstupu digitálním osciloskopem s ¹íøkou pásma 10 MHz.

Sirka pasma je jedna vec, vzorkovanie druha, a zobrazenie vzoriek tretia. Ak osciloskop vzorkuje 1024 vzoriek na snimku a mate casovku 1ms, tak uz tam neuvidite o nieco kratsie nez 1us pulzy. A ak osciloskop vzorkuje 1024 vzoriek na snimku a zobrazuje ich na displeji ktory ma vodorovne 640 pixelov, tak je na jeho firmware resp. jeho nastaveniach (ak take ma), ze ako taky pulz sirky jednej vzorky zobrazi.

Ak ten jednocip ma aspon 1kbit (128 byte) volnej RAM, tak sa s nim skuste zahrat na ten osciloskop - jednoducho si ulozte do pamate priebeh ovzorkovany maximalnou rychlostou a potom si to vyplujte niekam na seriak alebo tak nejak.

wek