Re: Trochu OT : Jaký robotický vysavač..?

Petr Wilhelm petr.wilhelm na gmail.com
Pondělí Říjen 25 08:37:53 CEST 2010

Hezky den

Kupoval jsem rodicum nejnizsi verzi iRobot Roomba, mama je nadsena a
normalni vysavc uz pouziva jen na hodne spinavy koberec. Kazde rano
pred odchodem do prace spusti vysavc, a jde pryc. Po navratu je
vysavac opet nabity a staci jen vysypat prach a poslat jej do dalsi
mistnosti. Krome toho ze to ma vyhody, je potreba take davat pozor aby
se po zemi nevalely kabely a jine predmety ktere by se mohly namotat
na kartace. Vysavac je docela chytry, takze se sam dostane z ruznych
pasti, jako je zidle strcena pod stolem stisneny prostor za dvermi
atd. Jako nevyhodu vidim take pomerne komplikovane cisteni, ale zatim
jsem u rodicu nezaznamenal problemy asi je to bavi. A jestli mate
domaci zvirata tak pocitejte ze prvni 14 dni bude docela sranda,
odskouseno perskym kocourem.

Petr Wilhelm