Trochu OT : Jaký robotický vysavač..?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 25 08:36:24 CEST 2010

>Ono to vá¾nì funguje? Kdy¾ vezmu jaký výkon má obyèejný vysavaè a jaký
>si tahle hraèka mù¾e dovolit z baterek, koberec to asi nevyluxuje.

A co si presne Kefalin predstavuje pod pojmom "koberec nevyluxuje"? ;-)

Moja stara mama ma povojnovy vysavac ETA, 180W (nie, nepomylil som sa v rade), taka poctivy smaltovany hrniec a v nom hrcka co je motor. Ma to pomerne kultivovany zvuk, a da sa tym okrem podlahy (resp. poctivej lakovanej a voskovanej parkety) vcelku dobre povysavat hladky koberec, t.j. bez vlasu. No, jednoducho v tom dome ine nema.

Naproti tomu ten superznackovy zazrak, co mame doma, meni znacnu cast nominalneho 1.8kW prikonu na hluk (jaci ako sprosty, staci ho pustit na 10 minut a celu sobotu mam z toho pokazenu), dalsiu vyznamnu cast na teplo, a chlpatu spinu z chlpateho koberca, co sme si onoho casu v zachvate kupovania "pekneho a makkeho" kupili, to aj tak nedokaze vysat (ono to vlastne inak ako povyberat rukou z principu nejde - kazdy, kto uz videl suchy zips, chape, o co ide).

wek