SNMP

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Neděle Říjen 24 20:20:40 CEST 2010

Zdravim
Prosim o radu
Jeden ze zakazniku pouziva pro vycitani hodnot program SNMP data loger 2.0
Stezuje si, ze mu to nechce cist (jine programy jej bez problemu vyctou)

Po odchyceni paketu jsem zjistil ze Data logger neposila pri GET a GET
NEXT requestu  VALUE NULL (==0x05) ale 0x04 cili string.

Ve firmware mam podminku
For Get & Get-Next, value must be NULL.

Mam to spravne dle standardu nebo data loger jede mimo normu , pripadne
jak jej nastavit?
Projel jsem vsechno mozne a bez vysledku.

Nejjednodussi bude vyhodit podminku must be NULL, ale zajimalo by me
jestli to neni proti standardu SNMP a zda to tak muze byt.

Dekuji
LK