OS pro nejaky ten ARM S3C6410 s dotykovym LCD

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Neděle Říjen 24 13:16:32 CEST 2010

Něco jsem našel tady http://hw.cz/teorie-praxe/art2099-panel-card-cpu-modul-s-3-5-barevnym-tft-displejem.html
Kit je ale drahý  a Panel-Card by se dal, to je ale na zváženou , otázka je co a jak to naprogramovat.

Jinak pak
http://www.thaieasyelec.net/index.php/arm/arm7-lpc2378-with-2-8-inch-qvga-tft-lcd-touch-screen/p_2.html
ale jen 2.8 inchů.

vývoj software http://visualprog.cz

> Od: "quattro QUATTRO"
> Komu: HW-news
> Datum: 23.10.2010 23:38
> Předmět: RE: OS pro nejaky ten ARM S3C6410 s dotykovym LCD

Dobrý večer,
pro trošku jiný procesor jsem psal pár článků, snad by to mohlo i pomoci. Bohužel přes léto nebylo moc času dopsat další poznatky :)
Vláďa

http://quattro.haje.cz