RE: OS pro nejaky ten ARM S3C6410 s dotykovym LCD

www www asrock70 na seznam.cz
Sobota Říjen 23 22:05:14 CEST 2010

Kdyz jsme u toho veseleho vyvijeni, existuje u nas nejaky casopis nebo server pro vyvojare?
Existoval builder.cz, ale zabalili to jiz pred lety, tisteny casak snad vychazel pouze za komancu.

Jirka

>Jedna variantana muze byt virtualni PC, v nem linux a v nem si vesele vyvijet...

PK