OS pro nejaky ten ARM S3C6410 s dotykovym LCD ?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Říjen 23 10:01:22 CEST 2010

Netřeba vytvářet vlastní linuxovou distribuci, dle webu na této desce
funguje třeba debian pro ARM architekturu.

Viděl jsem obrázky, tuto architekturu zatím nemám, tak víc neporadím.

ced