el. podlahove topeni, bastl, z ceho ??

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Říjen 23 09:58:54 CEST 2010

Pozor na draty v podlaze napajene z 230V  Dela to peknej bordel v okolni
elektronice. Nejhorsi je navsteva nedoslychaveho se sluchadlem.
Ty draty je treba polozit tak, aby se elmag vzajemne rusilo, ne jako
"zavinac" jako to udelal jeden  muj kolega.
Driv se takhle indukcne prenaselo nf po mistnostech / salech....:-)
JaKub