OT patek - Poplatky za OZE

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 22 22:47:18 CEST 2010

 22.10.2010, 22:36:10

Nebojte se, fotovoltajicti zlodeji o sve snadno nakradene penize
neprijdou. Na to je system prilis dobre navrzen. V soucastne podobe ma
pouze dva nedostatky.
Prvnim je prilisna okatost teto zlodejiny. I baba Dymackova s IQ
houpaciho kone a pameti nesahajici dale nez k minulemu dilu OVRzu ma
oci a kdykoliv koukne na fakturu za elektrinu, vidi o kolik ji
okradli.
Druhym nedostatkem je, ze za soucastneho stavu, se pravnikum jaksi
nedari, urvat z tohoto tlusteho kolace take svoje sousto.
Soucastne tanecky maji za cil, predevsim odstraneni techto nedostatku.
Penize z nasich kapes nakonec u FV zlodeju stejne skonci, jen ne tak
do oci bijicim zpusobem jako je tomu dnes. A pravnici se, pristich pet
let budou (za tucne honorare) dohadovat jakym.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz