el. podlahove topeni, bastl, z ceho ??

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Říjen 22 21:06:39 CEST 2010

Dobry den.
Rad bych do svoji stavby, s podlahama z drevodesek(mfp) nejake podlahove
elektricke topeni.
Zatepleno bude vic jak dost(izolace je dnes nejlevnejsi matros na stavbe
... i nez beton ... :-)
Skladba je zatim ve hvezdach, ale dole je ta mfp a nahore bude nejake
marmoleum, nebo koberec.
Davat 1000,- a vic za 1m2 za devi_x atd. mi pripada zlodejna :-). Uz
jsem pocital natahat 0,35mm iz. med, ale
vychazi mi na mistnost pri rozumnem vykonu 0,5-1kw/mistnost cca 500m ..
= meandr po 2 cm ... bida .
Nenapada nekoho cim tu plochu pod nohama ohrat ? napadlo me, pouzit
nejaky vetsi bodovy zdroj +
nejakej rozvod tepla plechem hlinik/med/zelezo .. ale je problem s
roztaznosti(na prvni pohled) .
Sel bych kapilarnich rohozi, ale dodavka jen "odborne" = komplet =
raketa.
Beru i experiment, kdyz se nezadari, porad zustane ohrev
vzduchem(vzduchotechnika) + primotop tam muzu pichnout
i pozdeji.  Neni problem frezovani do dreva atd. proste clovekohodiny
nejsou prekazkou ...
Urcite nekoho napadne neco zajimavyho :-).
Napady sem !
tomik.