Oprava "NuPagadi"

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Říjen 22 10:09:02 CEST 2010

To je vlastnost tekutých krystalů, stárnou mrchy. Můžete zkusit trochu
zvednout napájecí napětí co to udělá, nebo vyndat/odlepit polarizační folii
a zkusit ji trochu jinak natočit. Poznáte ji tak, ža když ji dáte úplně
naopak, máte inverzní obraz.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Hracek" <phracek2 na gmail.com>

chci se Vas zeptat na jednu drobnost.
Koupil jsem NuPagadi (stara ruska hra kdo by neznal?) zvuk jde bez
problemu, ale displej
jde videt spatne. Kdyz na displej trochu primacknu, tak vse vidim dobre.
Nevite jak se to da opravit?

Kdyz jsem to rozdelal, tak je tam tmava "folie", plisek, ktery je pod
zobrazovacim displejem.
Je potreba neco nekde prilepit nevodivou pastou nebo necim podobnym?