Nebyl nalezen subjekt

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 21 13:45:09 CEST 2010

Podle meho to jednoznacne nenabiji pokud je napeti z panelu nizsi nez napeti na baterii, aby to mohlo nabijet musel by byt uvnitr zvysujici menic a ten tam neni.
Nejaka VS v CR delala studii optimalniho regulatoru a  komercnich menicu, komercni dopadli dost triskne, podle provozniho rezimu prumerne 5% energie slo do kopru.
Opet me to dojalo, kdyz me nedavno jisty solarni "odbornik" ohromoval 18% ucinnosti dnesnich solarnich panelu s tim, ze s touto hodnotou pocital a menice na 230V pak meli ucinnost 100% a zivotnost 20 let.

Pavel

Myslite nejaky integracni clen, ktery ten prubeh zhladi?

Nicmene mi neni jasne zda to nabiji i v pripade, ze napeti na FV je
nizsi nez je napeti aku. Procital jsem ted navod k jedne rade regulatoru
http://eshop.micronix.cz/data/cz/att/002/3722-1481.pdf

a nikde v dokumentaci neni napsano jak se to chova v pripade, ze tam
pripojim napriklad panel ktery ma treba 6V maximalne, ale je pomerne tvrdy.

Radek Vicek