Paralelni spojeni NPN?

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 20 15:58:39 CEST 2010

Malo udaju... ten proud potece vsemi, nebo jen jednim.... bude tam
nejaka ztrata, jaka je zatez....
Dnes neni problem poridit 30A tranzistor a dat jen jeden ( nahradit NPN
FETem...atd..... )
ctelo by to specifikovat a popsat zapojeni.

Ja mam z davnych dob postaveny linearni zdroj 12V/ 40A a je tam 4x KD503
paralalne.  Vybrane s +/- stejnou betou , v emitoru pouze cca 40 cm
privodniho lanka od chladice - dodnes to beha.
JaKub