Spajkovanie - bezolovnaty hal a olovnata pasta

Pavel hw na itherm.cz
Úterý Říjen 19 19:45:22 CEST 2010

z meho pohledu v tom problem neni protoze ted uz vam olovnate veci moc lidi
nedoda (i blbe odpory v GM jsou pocinovane bezolovem), takze i bezne
soucastky jsou bezolovnate a mozna o tom ani nevite. Navic firmy ktere jeste
muzou jet v olove je pouzivaji stejny material na olovnate pajky.
Berte to ale jako nazor cloveka ktery jen vidi jak firmy vyrabi (mame na
starosti osazovani), a neni ani odbornik na pajeni, pasty a chemii ...

Pavel

----- Original Message -----
From: "Stano" <stano.hw na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 19, 2010 5:16 PM
Subject: Spajkovanie - bezolovnaty hal a olovnata pasta

Dobry den.
Mal by som takuto, mozno zaciatocnicku otazku. Je nejaky problem pouzit
spajkovanie olovnatou pastou (alebo olovnatym cinom vseobecne) ak je
doska vyrobena s bezolovnatym HALom?
Ak je tu niekto v tejto oblasti skuseny mozete mi prosim vysvetlit k
akym javom pri takomto pajkovani dochadza?

Za odpoved dakujem
           Stano