Keramicka pozdra na odpory?

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Úterý Říjen 19 18:34:56 CEST 2010

Na toto byvalo idealne "vodne sklo". Konzistenciou ako olej, na vzduchu to
vyschlo.
 Kupodivu to mavali vsetky predajne s farbami, hoci som nechapal naco to je
beznemu smrtelnikovi. Ci to este existuje by bolo treba pozriet.

                                     Milan  Mlynarčík

Jeden zasadni problem, ta zalevaci hmota by mela  byt hodne tekuta nebo
sypka, uvnitr mam spiralku z 0.1mm dratu , kdyz tam zacnu silou tlacit
nejaky tmel nebo silikon tak se mi nejspise zborti nebo se dotkne ci tak
neco.
Zkusim najit neco na co bych to mohl namotat a cele to pak utopit v
pouzderku.

V kazdem pripade na ten tmel mrknu.
Dekuji

Jirka