Re: OT: cena vozu

V P vvitty01 na seznam.cz
Úterý Říjen 19 16:46:21 CEST 2010

Neprodala, jen nabidnula do aukce a na zaklade vydrazene ceny zasle poskozenemu nabidku od toho, kdo nabidnul nejvic. Jestli na ni pristoupi nebo ne je uz jeho problem...
Je to celkem dobra nahrada predchoziho stavu (XX let nazpet), kdy pojistovna prohlasila ze vrak ma hodnotu XX tisic a jestli si jej kupujici rozproda nebo necha zlikvidovat ji nezajimalo.

Dohadovat se s pojistovnou samozrejme lze, jen je vhodnejsi zacit argumentovat pred tim, nez pojistovna vystavi papir. Je to snazsi... No, aspon se na to pripravte - par vypisu nabidek z bazaru, kde je cena vyssi nez Vase, atd., ale necekejte, ze se Vam nejak moc zadari, zejmena pokud tam pujdete sam a ne Vas pravnik.
Nehlede na to, ze u starych plechovek (pardon, to je terminus technikus, taky jednu takovou mam) proste nedostanete zadnou velkou sumu, a naopak temer cokoliv se rovna totalce.

S pozdravem
V.