OT: cena vozu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Říjen 19 16:39:00 CEST 2010

Zdravím,
  ano, toto se mi stalo u staršího auta (Felicie) taktéž. Ťuknutý předek,
auto normálně pojízdné, dojel jsem tam, kam jsem měl namířeno, pak zpátky
a ještě do servisu, a pojišťovna - kde jsem mimochodem platil velice
slušnou nadstandardní pojistku - taky řekla, že to je totálka a že mi
zaplatí 5 kilo za šrot. V servisu si vzali na svá bedra rozhovor s tím
likvidátorem, uhádali to, za 7 opravili, pojišťovna cvakla a bylo. A Felda
už 2 roky zase vesele jezdí :-).
  Zdraví Pavel.