RE:Keramicka pozdra na odpory?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Říjen 19 14:58:22 CEST 2010

Ano ucelem je mechanicky stabilizovat odpor a zamezit oxidaci, tedy zajisit dlouhodobou presnsot.

Silikon neprichazi do uvahy, je dlouhodobe prozny a obtizne by fixoval privodni draty.
Epoxyd je na snade mam jich tu nekolik druhu, ale obavam se co udela z hledista tepelene vodivosti, eletricke vodivost a
exidacnich vlastnosti vrdidla s niklem ve slitine.

Jirka

>Ono je jaksi dulezite, proc celou tu anabazi podstupujete. Jestli to
ma byt kvuli presnosti a dlouhodobe stabilite tech odporu, pak bych
povazoval za rozumne, vyhnou se cemukoliv, o cem nevim jak se vuci
tomu manganinu zachova. Takze bud silikon-specialni elektrotechnicky,
nebo epoxid.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz