Keramicka pozdra na odpory?

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Úterý Říjen 19 14:54:04 CEST 2010

Neslo by sa dohodnut s nejakou firmou, co robi hybridne IO?

Na slovensku to robili napr. na vysokej skole technickej v Kosiciach (
teraz tusim Technicka univerzita, Fakulta elektrotechniky a informatiky,
katedra ufff HIO KTETO ? ( Katedra hybridnych IO a katedra teoretickej
elektrotechniky a teorie obvodov ) niekedy 1990-1995 ?
Miro ma mozno opravi v rokoch aj v nazvoch.

Robili sietotlacou odpory na keramicke podlozky, dolepovali tam nejake
dalsie suciastky a na konci to zalievali do nejakej hnedocervenej hmoty,
ktoru vypalovali. Robili to ako kusovu vyrobu a vyskum.
Ta hmota bola po vypaleni celkom tvrda, neslo to dobre ani pilovat,
muselo sa to brusit...
"Asfalterov" som nemal rad, takze podrobnosti neviem, videl som len par
ich vyrobkov.

Mozno sa najdete niekde blizsie nieco podobne...

Dodo